vrijdag 5 februari 2010

Hallo allemaal,
Blij weer thuis te zijn? Was iedereen blij met de souvenirtjes? 't Was superleuk hé, maar toch is het fijn om weer thuis te zijn, is het niet?
Ik wou toch nog een fotootje plaasten van een kamer die ook de prijs van netste kamer heeft gewonnen.

De kamer van Jeff, Soufiane, Jo en Rayan hebben hem zelfs 2 keer gewonnen. Daar mogen ze best fier op zijn.
De rest van de foto's krijgen jullie ook nog te zien, hoor. Er volgt een uitnodiging om binnenkort naar de voorstelling van de foto's van de sneeuwklassen te komen kijken.
Groetjes en tot maandag. Dan breng ik zeker en vast de sneeuwbollen mee!



Juf Hilde

4 opmerkingen:

  1. Van harte een dikke 'dankuwel' voor alle fijne berichtjes, foto's en nog veel meer. Ik heb alleen maar fijne en leuke dingen te horen gekregen dus ik denk dat onze kids een onvergetelijke, plezante skivakantie gehad hebben. En dat is toch ook en vooral dankzij jullie.... en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christel en Mark Fonteyne10 februari 2010 om 16:47

    Beste meester Geert en juffrouw Hilde,
    Van harte dank voor de goede zorgen en de verantwoordelijkheid die jullie hebben op zich genomen. Op stap gaan met een groepjes 12 jarigen is al een uitdaging op zich, laat staan als de uitdaging dan maal 20 is :-)
    Heel erg bedankt!
    En... dank om ze zo welopgevoegd terug af te leveren. Echt geslaagd.
    Mark en Christel
    papa en mama van Jeff Fonteyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was een mega sneeuwklas

    BeantwoordenVerwijderen